Sunday 12 May 2013

U r so wonderfulllllllzzzz



Kita sayang mak kita, bukan hari ini je kita sayang, malah hari2 lain pun kita sayang.  Hari2 kita jumpa mak kita, kecuali kalau mak kita keluar daerah tak berjumpalah kita.  

Mak tima kasih ye lahirkan kami adik beradik.  Walaupun lidah kita ni selalu je tajam, tapi pecayalah kita takde niat nak sakitkan hati mak. I love u beri the much mak.  Kita tau kita anak yang nakal, yang degil, melawan sometimes, tapi percayalah mak, kita akan cuba jadi anak yang terbaik untuk mak. 

Kadang-kadang kita cuba untuk jadi serajin macam mak, tapi kita selalu tewas.  Kadang-kadang kita cuba jadi orang yang teliti seteliti mak, tapi selalu gagal.  Kita selalu nak jadi orang pembersih bangat macam mak, tapi sekejap je nanti kita dah jadi diri kita balik.  

Mak selalu ada bila kita perlukan teman, mak selalu bagi nasihat walaupun kekadang nasihat mak tu kita macam ambil endah tak endah je, mak  kekadang bising tapi kita tau mak bukan niat nak bising, tapi mak lebih nak hilangkan rasa tension.  Ye lah mak kan Pegawai Rumah Tangga Doploh Patjam.  Mestilah mak rasa bosan kan.

Kita suka hiburkan mak, kita suka buat mak tersenyum.  Bila tengok mak happy kita pun rasa happy.  Mak kita mintak maaf ye sebab anak2 kita nakal, suka buat kecoh n kacau kat rumah mak.  Tapi kalau kita tak pegi rumah mak, rumah sapa lagi kita nak pegi?  Pfffttt!  Kita dah takde MIL lagi, so mana lagi kita anak beranak nak pegi kan.

Mak tima kasih sebab layan suami kita ngan baik.  Walaupun kekadang menantu mak ada bikin hati kita panassss, tapi mak tetap layan menantu mak ngan baik sekali.  Mak memang best.  Kekadang ada ketika kita terasa siapa anak mak yang sebenonye??? Kita ke suami kita?? 

Arrghhh tak tau nak cakap apa lagi lah.  Mak adalah mak yang paling best in the world.  Kalau MIL kita ada dia pun the best mum jugak in the world.  

I lap u mak... i lap u ketat2.  Mak jangan muntah eh tengok muka kita anak beranak hari2 ada je kat rumah mak.  Mak tak sempat rindu ngan kita orang, kita orang mesti dah sampai rumah mak. Heheheh.

Semoga Allah memanjangkan usia mak dan mengurniakan mak dengan sebaik2 kurniaan di dunia mahupun di akhirat.  Aminnnnn!
Haa yang star berdiri tu mak kita.  Ehhh sungguh kurang sopan ye, kita duduk pahtu mak kita berdiri.  Opss ekceli yang depan duduk bertiga memang tengah bersiap nak posing, secara tiba2 yang belakang2 tu entah dari mana2 terus masuk posing. Heheheheheh.  Muka kita sama tak ngan mak kita?? Ramai yang kata muka kita sama ngan mak kita.  Tapi kita lebih gomokss lah dari mak kita tu...  Yang lelain tu sumer adik debadik, anak, n anak sedara.

No comments:

Post a Comment