Saturday 4 May 2013

Terima kasih Coq10. Sangat2 membantu saya.

Saya pernah mention sebelum ni, saya cepat penat, kalau buat aktiviti lasak tu jantung akan berdegup laju macam nak pecah.  Saya suka aktiviti lasak.. dan ini menjadi kekangan yang sangat besar bagi saya.

Tapi skang ni tidak lagi.  Saya dah jumpa penyelesaiannya.  Saya follow blog Dr. Zubaidi Hj. Ahmad dan facebook beliau.  Banyak info berguna dalam blog dia tu.

Alhamdulillah sejak mengamalkan Coq10 ni selama seminggu, bila kita lari turun naik tangga dah takde rasa macam nak pecah jantung ni.  Mende ni bukan ubat tapi lebih kepada supplement.  Bagus juga untuk orang yang ada diabetes, highblood pressure, masalah kolestrol dan pesakit jantung.

Kalau nak lebih lanjut lagi manfaatnya boleh rujuk di sini yeee

No comments:

Post a Comment